Thursday, February 12, 2009

cover next album hujan...

Kanak2 riang tirah n paie,tirah nk balik dah ari nie...bye2 tirah..


Separuh pengsan tahan lapo,komuter plak lmbat 20 mnt lg la sakit,dalam kepala hanya ade gambaran nasik putih telur dadar n tomyam...ha3x


Nie la cover album...amacam,plz leave ur comment,kalo sesuai kt anta ke group hujan...ha3x,sowie najwa mengexploitasikan kan mu..hu3x


jgn tertipu dgn title...hu3x...actually nk share 1 gmbr yg d' amik mase tggu komuter kat mid valley ..ha3x...ape yg korg raser...sesuai x jdk kulit album...n 2gether with dis ade skali gambr paie n tirah blaja bahasa isyarat mase tggu komuter...n me yg separuh pengsan sebab tahan lapo..hi3x,keputusan drastik dr nk g kajang tetibe tukar jdik mid valley mengundang padah pade perutku,tp xpe 2day i manage 2 continue my long unaccomplish mission 2 start fasting,lg beberape minit,sabar huda ,sabar....tmbh ade klas cik zarin plak mlm nih,mmg betul dugaannya,cm lagu background aku nih...hu3...enjoy d pic...




3 comments:

.::Nur Faizah Azizan::. said...

Aku bg tajuk cover album "Satu Petang Di Kedai Kopi Putih Pekan Lame"... Gile panjang tajuk.. Sold out nyer la..hak3

Syazni Rahim said...

Najwa and the Coffee..
:)

najwa hayatee said...

udeee.......aku nk saman mu sbb mengeksploitasi aku without my permission..huhu..weh kalo album laku,aku kne dpt ganjaran gok..posing mahal tu...haha